25 Ocak 2011 Salı

Yalancı Tavuk Göğsü - Falım Damla Sakızıyla-


Canım arkadaşım Nuray tarifinin yayınlanmadığını söyleyip sitem edince yayınlayıverdim : ) "Nurayım annem çok sevdi,"
tarifi aldıktan sonra 2- 3 kez yaptım. Hem çok kolay, hem aroması değişik hem yağsız  olduğu için insanın hoşuna gidiyor. Teşekkür ederim canım benim.

Yalancı Tavuk Göğsü

1 lt süt
3 fincan şeker
3 fincan un
1 yemek kaşığı nişasta
1 - 1,5 Falım damla sakızı - lacivert paketi olanlardan- 

Tüm malzeme kısık ateşte kaynayıncaya kadar karıştırılır. Kabarcıklar oluşmaya başlayıp kıvamlanınca 1-2 dakika hızla karıştırılır. Sonrasında topaklanmalar için el robotuyla birkaç dakika daha karıştırılır ve istenilen bir borcama dökülür. Soğuduktan sonra tarçınla servis edilir. Yapıp dolaba atınca ertesi güne tadına tat katanlardan ... : )

24 yorum:

  1. hazır acıkmıs ve canım tatlı isterken bu post iyi geldi bANA.
    ellerien saglık
    cok cnm cekti cok
    hemen kendıme cıkolata ekmek yapıyorum pek zorlancam gibi gözukmuyo :)

    YanıtlaSil
  2. KovaKadınıyımBen; :) ben de çikolatalı ekmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Tavukgöğsüne bayılırım...

    YanıtlaSil
  4. Tarçının kokusunu alabiliyorum enfes görünüyo ellerine sağlık canım♥

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık sevgili Mine.

    YanıtlaSil
  6. tavukgöğsünü çok seviyorum ama damlka sakızına birtürlü alışamadım nedense.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok severim.Ellerinize sağlık.Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  8. annelili;bu yalancıktan olanı sakız tadı çok baskın oluyor : )

    AdıAylin;teşekkür ederim

    NarincE;teşekkür ederim

    Sevda;aroması güzel oluyor ama herkesin ağız tadı farklı tabii : )

    DekorasyonBilgileri;teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık. Nefis görünüyor.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ÖzlemAvcı;teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Canım ellerine sağlık sakızla yapma
    yı hiç denemedim öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Çokk severim ben tavukgöğsünüüüüüü ama sakız olmayanından olsun olur mu:))Sevgilerrrr..

    YanıtlaSil
  13. Derya;annem çok sevdi tavsiye ederim : )

    Medanşeri;hadi kolay gelsin diyorum o zaman : )

    Zeynep; olur olur seni mi kıracağım : )

    YanıtlaSil
  14. aa mine bu benim en sık yaptığım tatlı,daha resmi görünce "ahaa benden çalmışlar hırkızlar" didim:)))harikadır tadı herkes denesin,ben tüm tanıdklarıma yapmışımdır henüz beğenmeyen çıkmadı.

    YanıtlaSil
  15. Sitare; : ) yakalandık ha kih kih : )

    YanıtlaSil
  16. Ben sizin evdeki bu tabaklara bayiliyorum.Ne otantik ne gzl uyduruyorsunuz yemeklerle onlarin havasini.Falim sakiz koyunca midede agrima olmuyormu suni oldugu icin merak ettim.

    YanıtlaSil
  17. PeriTozuFotoğraf;teşekkür ederim çok naziksin canım
    birşey olmadı hatta en hassasımız annem ençok o sevdi : )

    YanıtlaSil
  18. nefis duruyor yine..

    YanıtlaSil
  19. her tatliya oldugu gibi tavuk gogsunede bayilirim :)
    bu tarifede ayrica bayildim kesin deniycem ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  20. prefontal-lobotomia; teşekkür ederim : )

    MeralinAnaSınıfı; afiyet şeker olsun şimdiden o zaman :)

    YanıtlaSil
  21. sütlü tatlıları çok seviyorum bir de damla sakızlıysa tamamdır. :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. ModaÇıkmazı; teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  23. mmmm canım çekti...

    YanıtlaSil
  24. Zennube;buyur gel yapayım hemen : )

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...